اس ام اس های دوستانه و باحال
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 8 آذر 1392برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : reza

 از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم

بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم

--------------------------------------

سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد ...

بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد

--------------------------------------

پیامت زیبا ، مرامت بی همتا

  دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!

--------------------------------------

چه کنم ای دوست که تو سلطان جهانی

و من درویش خرابات تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب

 

--------------------------------------

یه عاشق میگه اگه برات اتفاقی بیفته من میمیرم


 ولی یه دوست میگه اگه بمیرم نمیذارم برات اتفاقی بیفته ،

پس من دوست تو هستم تا ابد ...

 

--------------------------------------

 

ای کاش قانون تمام دوستی ها این بود

 یا رفاقت تعطیل ، یا جدایی هرگز...

 

--------------------------------------

 

|””””””””””|_:!””-., “@@”””””” “”@”‘

ده تن آجر فداى زیربناى وجودت ریفیق !

 

--------------------------------------

 

هزارتا رگ دارم و هزارتا رفیق

  اما تو شاهرگی و تک رفیق .

 

--------------------------------------

 

ای دوست همه چیز را فروختم جزآن صندلی که جای تو بود !

شاید آن روز که برمی گردی خسته باشی ....

 

--------------------------------------

 

به دشمنانت هزار فرصت بده

که دوست تو باشند

ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده

که دشمن تو شوند . . .

 

-------------------------------------

 

باوفا! مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست


 کم بزن آتش دل بی تاب را

 یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

 

-------------------------------------

 

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی

 

-------------------------------------

 

یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی

 

-------------------------------------

 

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم


گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

 

-------------------------------------

 

در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق


بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

 

-------------------------------------

 

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن ؟؟؟


در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن


از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن

  از دوستان جانی مشکل توان بریدن


 

  اس ام اس باحال جدید


 


به اندازه موهای سرم دوستت دارم

از طرف حسن کچل



اسیر مرامتم چون هیچوقت نمیگی من میگی ما درست مثل گاو



امروز جمعه است.گفتیم یادی از اموات بکنیم.چطوری جنازه؟


بي معرفت شدي . محل نمي ذاري . اس ام اس نمي دي . خودت رو واسه من مي گيري . اين همه بي محلي واسه چي ؟؟ حالا خوبه كه فقط عكست رو چي توز هستش 



خيلي ماهي
...
...
... 
...
بخور، چون امگاسه داره



همین الان یه منبع ناشناس که نخواست اسمش فاش بشه خبری رو اعلام کرد که نخواست پخش بشه


میگن قیمت گل رفته بالا ، قدر خودتو بدون
چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا


نمی دونی در نبودنت چه ها کشیدم
دو سیب آلبالو آلبالو نعنا هلو نعنا... خلاصه که جات خالیه


وقتی ناراحتین از ۱ تا ۱۰ بشمرین. اگه آروم نشدین تا ۲۰ ادامه بدین
نشد تا ۳۰ و همینجور ادامه بدین تا بشین.
من الان به ۲۱۶۶۶۵۰۰۰۹۶۸۷۱۱۲۰۰۱۲ رسیدم


دیگه به من زنگ نزن. حالا شناختمت. من نمی تونم دیگه با تو باشم. ازت بدم میاد. بی لیاقت. خداحافظ.
...
...
...
این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت. می خواستم تو هم در جریان باشی عزیزم


 


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت11:52---9 آذر 1392
slm mc k behem sar zadi bazam biya
rasti webet aliye be khosus axash


ایدا اشک تنها
ساعت19:34---8 آذر 1392
سلم وبت عالیه دوستت دارم عشقم رضا جونم
پاسخ:جااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان